RSS

dilluns, 28 de desembre del 2009

Reflexió personal del meu bloc

A partir del moment que des de les assignatures de GITIC i COED ens van comentar sobre la tasca que duríem a terme durant el semestre amb la creació d'un bloc de treball ja em va agradar la idea perquè a mi tot el que estigui relacionat amb les noves tecnologies m'agrada, em desperta la curiositat, l'interès i les ganes de fer coses. Vull afegir que amb aquest bloc he après a fer moltes coses que mai havia fet abans com inserir arxius d'àudio i vídeo al bloc, provar noves alternatives per a fer presentacions mitjançant Internet, etc.
També m'ha servit com a diari d'aquestes assignatures ja que he pogut inserir al bloc tot allò que m'ha semblat més rellevant d'aquestes junt amb les activitats proposades per GITIC.
Ara bé, pel que fa GITIC, dir que per a mi escollir dues de les entrades del bloc és una mica difícil ja que personalment a mi m'agraden totes perquè totes m'han aportat alguna cosa  nova però com he d'escollir dues destacaria l'entrada d'Aprenentatge i TIC i la de l'exercici d'edició audiovisual.
La primera, Aprenentatge i TIC, l'he escollit perquè aquest tipus d'activitats em semblen força interessants a l'hora d'aplicar les noves tecnologies a l'aula i a la vegada, ens poden servir en el nostre futur com a mestres. La segona, l'exercici d'edició audiovisual, l'escullo perquè el programa Pinacle em sembla una eina molt útil a l'hora d'editar vídeos i a més, editar el vídeo per a mi ha sigut una experiència molt enriquidora.
Dir, per finalitzar, que espero que us hagi agradat la meva petita aportació durant el semestre  del meu bloc i desitjar-vos de tot cor, a alumnes i professors, que passeu bones festes i feliç entrada a l'any 2010!
Ens veiem l'any que ve!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada