RSS

dissabte, 5 de desembre del 2009

El meu recital: El conte d'en Patufet


Ja he fet el meu recital. Quins nervis he passat!
Tot va començar així:
Bona tarda, sóc l'Anna i us vaig a explicar el conte d'en Patufet.
"Hi havia una vegada un pare, una mare i un fillet tan petitet que li deien Patufet. Un dia la mare necessitava safrà i en Patufet li'n va anar a comprar..."
i llavors em vaig quedar en blanc - maleits nervis! -, vaig respirar fons i endavant. Encara estava nerviosa fins que va arribar el moment de...
Patim, patam, patum, 
homes i dones del cap dret.
Patim, patam, patum, 
no trepitgeu en Patufet.

Llavors em va passar tot, en aquesta part del recital em vaig desfogar i tot va sortir rodat. I...
Conte contat, conte acabat.
Espero que us hagi agradat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada