RSS

dissabte, 3 d’octubre del 2009

La caputxeta vermella

Hi havia una vegada...



Conte contat conte acabat



també la podeu escoltar en versió barrufet (ja, ja, ja...)









A continuació detallo el procediment que he seguit per insertar un arxiu d'àudio (mp3) al bloc:
1. Instal·lar el programa Audacity (he baixat també LAMEenc per arxius dll, que s'utilitza com a complement d'aquest, sinó no funcionen totes les opcions).
2. Baixar des d'Internet el conte "La caputxeta vermella" en mp3.
3. Modificar la velocitat de l'arxiu d'àudio canviant la freqüència a "establecer frecuencia" per una més accelerada.
4. Guardar l'arxiu al meu ordinador (exportar arxiu com MP3).
5. A la pàgina de Gogear, m'he enregistrat i he carregat l'arxiu per poder obtenir aixi un codi html per poder inserir l'arxiu de mp3 al bloc.
6. Al bloc he introduït una nova entrada: el text a la pestanya de "redacta" i el codi html corresponent a l'arxiu d'àudio a la pestanya de "modifica html".
7. Per finalitzar, clic a "publica un missatge" per poder veure-ho al bloc.

Jo m'he divertit molt utilitzant el programa Audacity. Em sembla una eina molt interessant, amb moltes funcionalitats per poder modificar arxius d'àudio i fàcil d'utilitzar. Un exemple d´ús seria: en el cas de que volguessis gravar un conte en format d'àudio i necessitis canviar el to de la veu d'algun dels fragments perquè hi ha diferents personatges a la història, l'Audacity et permet fer aquest canvis sense cap problema.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada