RSS

dissabte, 19 de setembre del 2009

La tecnologia i jo

Per mi la tecnologia és imprescindible a la meva vida, al meu dia a dia, forma part de mi.
Una de les coses que no puc és viure sense el meu ordinador. Fa uns mesos se'n va espatllar l'ordinador i vaig estar sense ell durant un mes "uff, quina desesperació!", no podia fer totes aquelles coses que estava acostumada a fer cada dia, com: veure els meus e-mails, actualitzar el facebook, consultar blocs d'amics, ....
També dir que, no puc viure sense el meu mòbil. Alguna vegada m'he oblidat el mòbil a casa i m'he sentit com nua, com si en faltés alguna cosa, com si algo que forma part de mi no estigués en aquell moment, provocant-me un estrés continu ja que estava desconectada del meu entorn.
Després estan aquells moments que vols recordar i com no, la necessitat de dur una càmara digital a la bossa se't fa imprescindible en moltes ocasions, com: quan surts amb els amics, quan te'n vas de vacances, trobades familiars,...
En conclusió, dir que "si, em declaro adicta a la tecnologia".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada